Annons:
Etiketttävlingar
Läst 956 ggr
sissie
2010-10-23 13:03

Helsinki Open - Rapport

91 spelare har kommit till start. Tre av dem är svenskar. Vi får hålla tummarna för våra svenska deltagare.

Jag hoppas att det kommer resultat vartefter på de finska sidorna.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Leffe
2010-10-23 13:05
sissie
2010-10-23 14:39
#2

Tycker jag också då gubben är där och spelar. Jag har inte sett något på info om resultat o s v. Men det kommer väl. Ska dyka in där och titta.

För de som är intresserade så har jag nu lagt ut del två av mitt försök att skriva en bok på Sciencefiction.ifokus.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
2010-10-23 14:47
#3

Då är grundspelet av klarat. Inga uppdatering under matcherna sång med andra ord.

De spelade i sex grupper om 15 man i varje utom sjätte gruppen där de var 16.

I grupp ett hittar vi Jerry Wikström som tyvärr missade att gå vidare till Finalgrupperna. Han hamnade på en 11:e plats och får troligen spela B-spel, ett placeringspel. Han var rankad 49 innan tävlingen så det är bara att hålla tummarna för att han blir bättre än så.

Gruppen vanns av Ahti Lampi - Europamästaren.

I grupp 4:a hittar vi Jimmy Mårdell. Han slutade 6:a i gruppen och är vidare till finalgruppen.

I grupp 5 tar Thomas PEtersson hemm en säker gruppseger utan att förlora en enda match. Bravo! Två svenskar av tre vidare till finalgruppspelet.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Carrorangers
2010-10-23 15:39
#4

Heja Sverige! Jimmy fick 16p på 14 matcher. 5 förluster. 2 oavgjorda. Nu håller vi tummarna! :)

sissie
2010-10-23 16:35
#5

Hejsan Carro! Kul att se dig här. Japp vi håller tummarna så det knakar för killarna. Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
2010-10-23 16:38
#6

Efter 4 spelade omgångar i placeringsgrupperna ligger Jerry på 16:de plats. Han har dock bara spelat två av de fyra matcherna och inte haft någon motståndare i de andra två.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
sissie
2010-10-23 18:04
#7

Thomas Petersson ligger bra till just nu på en femte plats. ÅTta går vidare från varje grupp till slutspel. Jimmy Mårdell får lov att jobba på lite mera. En trettondeplats är en bit utanför slutspelet just nu. Men det återstår några matcher till. Jimmy är endast tre poäng efter åttan i gruppen.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Upp till toppen
Annons: